BANANÄPPLEPÄRONAPPELSINBLÅBÄR

HUUUUUUUUJ!

HAHA jag kom inte på nångon rubrik så jag bara rabblade upp massa frukter och bär:P:P:P:P XP XD
NU så är jag i Stockholm! Sveriges huvudstad för er som inte vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är och hälsar på lill kusinerna!
YEY!
Idag så var vi i stan och shoppade!
Jag fick med mig en T-shirt, monster klistermärken, ABC klistermärken, Djur klister märken, val klistermärken och 2 små kycklingar som jag och min ena kusin målade på Panduro!!!!!!
Men orkar inte ta kort och lägga in på datorn och blablablö.....
SÅÅÅÅÅÅ JOBBIGT!
Så här komemr en random bild.



Till Alex och Elsa: Vad bra att ni börjar blogga på denna bloggen igen! Gillas! Men nu får det bli att vi bloggar ett tag nu och inte bara bloggar i typ en vecka och sen struntar i denna bloggen!

Nu så ska jag göra något annat!
Hejdå alla jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0