DET KUNGLIGA BRÖLLOPET I LONDON

HEJSAN!

Idag så slutade vi vid 12!
Yippie!
Sen så åkte jag hem, åt lunch  och nu så sitter jag vid datorn framför TVn och kollar på det kungliga bröllopet i London. Det fanns inte så mycket annat att titta på:P
Visste ni att det var folk som övernattade vid slottet så att dom kunde se paret? Men sen nästa dag när dom vaknade så jagade dom bort dom! Jag tycker att det var lite taskigt, jag menar kunde dom inte säga till dom dan före?
Men vädret där ser inte lika fint ut som det gjorde när Victoria och Daniel gifte sig!


En bild på min kusins fina armband som liknar figurer!

Nu så ska jag blogga på min blogg lite tror jag och sen packa inför vi i stallet hiken!
Det kommer att bli kul när vi ska kolla på film och sova över, men först så är det 2 tim teori och teori prov, yippie... jag fick reda på det idag! Om jag hade vetat det tidigare så hade jag gått på min kompis födelsedags fest istället....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0