PÅSKLOV X2!

Hejsan allihopa! Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag ska försöka bättra mig. Emma och Alex har ju börjat uppdatera ganska mycket nu så jag tänkte att det var min tur nu. Nu har vi PÅSKLOOOOV, som är såhääääääääääär skönt, jag går ju på en såkallad pluggskola där det är ganska mycket plugg så det är skönt att ta ett litet break nu! Nu på påsklovet ska jag mest rida, va med kompisar och chilla järnet. På måndag är det egen-häst dag som står på schemat och då ska jag ha Tato (världens finaste sköthäst!) Alla som inte vet vad en egen-häst dag är så är det som att ah en egen häst/ponny en dag. Nu orkar jag inte skriva mer så ni får ha det bra! Pussar&Kramar
En bild på mig och Tato sedan klubbhoppningen. Foto: Evelina Hagehed



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0