NAIL ROCK

Hejsan alla läsare som vi inte har!


Nu så tänkte jag berätta om en helcool sak som kommit!
Det kallas för "nailrock" eller "Minx" och det är ett slags mönstrat foliepapper som fäster sig på nageln när det värms! Det gör oxå så att nageln inte torkar ut!:) Det ända negetiva är att det inte finns så många mönster om man vill fästa dom själv, utan man måste vara utbildad för att göra dom andra mönstrerna så man måste gå till en salong om man vill ha några andra mönster! Lite konstigt tycker jag att det låter så jag kanske har fattat fel men det är iallafall så jag uppfattar det när jag kollar på hemsidorna för domma nail wrapsen!

Här så kommer några bilder på nail wraps som man kan köpa själv och en video om hur man applicerar "nail rock"!

















Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej fin blogg, vill ni göra bloglovin byte med oss? kramisar

2011-09-14 @ 22:30:21
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Anonym

the designs and packaging of nail rock is beautiful

2011-09-16 @ 06:12:48
Postat av: Josefina&Elvira

Fin blogg,allt bra? :)

2011-09-17 @ 09:35:20
URL: http://allroundponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0